Варна - Лондон летище Лутън



Носих се из облаците близо 2 часа и половина. Успях да запечатам в съзнанието си какви ли не форми на планини, изображения, карикатури, плод на въображението ми де(защото това си бяха просто облаци).
Успоредно с това в самолета се разиграваше интересна картинка.На съседните седалки имаше жена на около 40г с дете и млад "мъж" на около 20г.През целия полет не спряха да се наливат с уиски и да се натискат. Не знам какво дадоха на детето,но то заспа на секундата. Тия двамата "влюбени" успяха да изопнат нервите на доста англичани. През целия полет се чуваше едно и също: fuck.....fuck... и понеже не можаха да ги изтраят почти се стигна до бой! А тази "милата" накрая стана и с пълен глас се извини на всички по следният начин;" I'm sorry.... I'm fuckin sorry.....
Приближаваме летище Лутън. Личеше си , че бе валяло... естествено кацаме все пак в Лондон. Вече се движим из коридорите на летището, всеки бърза, тича... ако спреш ...просто потокът минава през теб! Най-после излязохме от лабиринта и сме на въздух.Ама де късмет : няма автобус и това е!Беше станала някаква катастрофа и се наложи отново да се чака час , за да се придвижим . Реших аз да си запаля една цигара, хубаво де ама после, като няма къде да си хвърля фаса. Държах угарката в ръката си близо 15 мин и накрая я пуснах на земята, оглеждайки се все пак за полицай, хаха...не ми се искаше да стартирам с глоба!
Бяхме първи ! Зад нас се извиваше дълга опашка от хора, близо 50 метра. Качихме се в автобуса и тук вече ми се губи около час. Просто ме хвана умората....Отваряйки очи, пред мен се разкри нощен Лондон. Слязохме на Victoriа Station намира се в центъра на Лондон), и буквално скокнахме в един автобус до 3та зона. Казвам скокнахме, защото там през няколко минути пристигат и заминават автобуси.
По разбудих се, защото автобусът не спря да говори,хаха. Все ти съобщава до къде пътува, коя спирка следва.....абе направено за "умни хора".
Нощем целият център на Лондон свети, хора,движение..... Наближаваме Hackney station. Тук вече ще спра, защото адски ми се спи! До следващият път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар