Моето пътуване





Ахххххх...най-после се раздвижих малко!Неочаквано и интригуващо получих предложение за гостуване в Лондонннн!!
Само едно телефонно обаждане и бях на върха!Не че не съм виждала как живеят "хорицата" на Запад, но това това беше едно друго пътуване, за което ще Ви разкажа.... някой път!
И така...първо предизвикателство ; лелееее ще летя със самолет!!! Та аз освен на земята ,на друго вяра немам , хаха!Направих си една голяяяяма разходка из Варна!Ето, че дойде време за летището.Такси и смело напред!Останах приятно изненадана : малко , спретнато и чисто летище! Браво на Варненци за това!

Естествено с моят си порочец да пуша цигаретос, цъфнах на терасата за пушачи и гледах самолетите как кацат и излитат!Мина доста време . Ха да дойде този самолет, ама нема го!А от всичко най-мразя да чакам!И си почаках така около час!Та с голямо закъснение се насочихме доста народ към гейта! От там скок на автобусче,което ни заведе до самолета.
Много се смях,не бях виждала такъв розов самолет!Гледах да се мушна някъде до люковете, е как нали трябва да да попия всеки един миг!И така капитанът на полет ...,на Wizzair" ни приветства с добре дошли на борда точно както DJ открива началото на дискотека, затегнете коланите.... и самолета се насочи към пистата за излитане!
Мислех си , че ще умра от страх!Но не!Самолетът набра страхотна скорост, а с нея се покачи и адреналинът в мен! Върховно е усещането, когато се отлепиш от земята!И съответно залепнах на люка!Предполагам само , че погледът ми е приличал на малко дете гледащо близалка!
Вече летяяяяяяяя!А какви неземни красоти се разкриха пред очите ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар