На London Bridge

Неделен ден е!
Намирам се в един от кварталите на Лондон: Clapton Pond.
Събуждам се вече отпочинала!Тихо и прохладно е!Защо не чувам птички да пеят, да лаят кучета или пък някоя котка да ровичка в кофата в двора ????Просто няма такива!!!( за съжаление).
Долявам само един далечен шум от машина, в последствие премина покрай прозореца ми: почистваха улиците!
Заредена с нова енергия съм готова за така очакваната разходка!Къде ще ходим????
Хайде на London Bridge! За целта се налага да пътуваме около час и половина до центъра на града! Тези разстояния направо ме убиват!Но пък през това време спокойно можеш да си подремнеш в автобуса!
Интересно е да виждаш,как тези автобуси на два етажа се движат с бясна скорост и криволичат по тесните улици?!Гледам си аз,седнала на първата седалка на вторият етаж, хехе!
Вече сме в центъра! Колоритни сгради, архитектурни паметници..... и пълно с туристи!
Движим се посока Westminsters Abbey.Впечатляваща архитектура!



Westminster Abbey


От там се насочих към сградата на Парламента. Не можеш да я обхванеш с поглед: разположена е по дължината на Темза!Не мога да опиша стила на сградите.Ще придобиете бегла представа от снимките!
House of Parlament

Ето я и часовниковата кула Big Ben!

На London Bridge съм съответно над река Темзааа!



А ето го Окото на Лондон!


Всяка събота и неделя покрай Темза се организират най-различни атракциони!Но за тях ще научите следващият път! До скоро!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар