Когато ви споходи тъга

Тъга
Когато ви споходи тъга, оставете я да постои малко, но не и да ви обсеби.


... " Аз съм роден за успех,а не за поражение.
Роден съм за да бъда с гордо вдигната глава,а не да се отказвам пред всяка трудност.
Роден съм за да позная вкуса на победата, а не да хленча и да се оплаквам.
Колко глупав съм бил ,когато съм стоял отчаян на кръстопът и съм завиждал на успелите и богатите. Нима те притежават необикновени способности, рядък ум, силен кураж, завидна целеустременост и други качества, които ги няма в мен? Или им е дадено повече време за изпълнение на грандиозните им планове?
Или сърцата им изпълнени с чувства, а душите с любов ? НЕ! Бог няма любимци! Всички сме създадени еднакви. Сега вече знам, че тъгата не е спътник само на моят живот. Дори и при най-мъдрите и успели хора на света има моменти на тъга и страдание, но те за разлика от мен ,разбират че няма покой без усилие, почивка без работа ,смях без тъга, победа без борба. Това е цената което плащаме за да живеем.
Имаше време, когато плащах тази цена с охота, но постоянните разочарования и поражения подтиснаха моята увереност и мъжество, така както капки вода разрушават с времето здравият камък.
Свобода
Сега всичко това остана далеч по назад и аз вече не съм жив мъртвец , който винаги живее с отрицателното и да се крие зад жалки оправдания, които годините превръщат в пепел.
Никога вече няма да се самосъжалявам или да се подценявам."

Из ..Ог Мандино “Величайший торговец в мире-2″.

3 коментара:

  1. Имаш чудесен блог Рая

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря :) Впрочем видях, че като кликнеш на сминката се отваря директно на източника. Трябва и моите да ги правя така.

    ОтговорИзтриване