Роля?- Не!


Ти подъл свят,изпълнен със лъжи,ме вкара в мръсни филми и игри!
Ту романтични и любовни,ту трилъри, ту ганкстерски, гробовни!
И колко роли съм сменила: пияна ли съм или съм прогнила?
Играх добрата майка и съпруга, играх разбираща, обичаща или пък груба!
Приятелката в труден час, жената, ама с главно АЗ!
Мръсницата и кучката и тая, дето нещат да я погледнат и да знаят!
Ай стига вече ми се подиграва ,живот, ще псувам всеки,който заслужава,
ще плача щом съм силна или слаба, или пък трябва да се утешавам!
И ще се смея с глас на всяка простотия,че без това си тънем там до шия!
И слагам край на всички сериали, в които аз и ти,и всички сме играли!
И истината казвам ви в очите,ако щете ме мразете ,тва сте вие!
Това е начина да си призная,да бъда себе си! И ще начертая,
полека лека своята пътека,ще извървя аз своя път към рая,
ако ще сама да съм до края!
Това е!

Няма коментари:

Публикуване на коментар